Friday, September 26, 2008

第八日 - 北海道之旅2007~夏 (05/07) part 2

Day 8 (5/7) 札榥 住JR Tower 

定山溪溫泉 --> 圓山動物圜 --> 白之戀人 --> 貓狗樂園 --> Norbesa shopping mall 




第八日 

浸完足湯, 我地就去咗圓山動物園, 由定山溪去, 我地大約用咗半個鍾,去到動物園, 我地發覺裡面有好多一家大小既親子團, 而且這裡地方好大, 又有好多不同種類既動物, 例如:長頸鹿, , 袋鼠, 北極熊, 黑熊, 猩猩, 老虎等等, 真係多到數唔晒呀!























而且佢仲有一
D瀕臨絕種既動物, 如我所見, 就有一隻塊面同個PAT PAT都七彩顏色既猩猩, 起初我以為係公仔嚟架, 後來望真d先知佢係猩猩, 好特別呀!











1 comment:

misoma said...

隻猩猩好 colorful ar! 幣! 我有少少驚!

但隻蝙蝠好型呀! 好似著住件衫咁! 潮呀!