Friday, September 26, 2008

第四日 - 北海道之旅2007~夏 (01/07) - part 2

Day 4 (1/7) 中富良野 至 上富良野 住Pension KIZUNA

四季彩之丘 --> 富良野花園 



Lunch, 我地就去咗千代田農場參觀, 這個農場都幾大幾靚, 佢有一個好靚既展望台, 可以從高處遠望附近優美既景色, 而且這裡仲有得餵羊羊, 馬馬, 鹿鹿, 牛牛等等, 不過依到d動物都幾現實, 如果你唔餵佢食嘢, 佢係唔會同你影相架! 勁有性格.





















我地係到玩完就去咗一間超正既民宿喇
!今次我地係住”KI.ZU.NA”, 依到我地係住一間既先進又靚, 環境優美的獨立屋, 依間部屋我同老公都十分鍾意, 屋裡面仲有一本比訪客留言既筆記薄, 裡面全部都係好既comment, 我地都寫咗小小呀! 我地休息咗一陣, 就周圍參觀, 影吓相















轉眼間就到食飯時間喇
! 這個晚餐係由民宿既男, 女主人和嫲嫲主理. 晚餐有好特別既香蕉味豬扒, 芝士蕃茄焗肉鬆, 沙律, 湯及紅米飯, 甜品仲有好好味既蜜瓜, 食完這頓晚餐, 我地都覺得好warm, 同埋好有家的感覺, 雖然佢地唔係太識英語, 係溝通上有一定既困難, 但從這一頓豐富既晚餐, 就已經知道佢地既心意喇! 食完飯, 休息咗一陣, 我地就睡覺喇!










我相信這個民宿對好多香港人嚟講, 一定係一個與世隔絕既地方, 因為冇電視, 又冇得上網, 仲要周圍環境好靈靜, 但係我同老公都好鍾意依到呀! 如果退休可以過這樣既生活就好喇

3 comments:

泡泡茶 said...

間屋好舒服呀

misoma said...

間民宿真係好 c 服呀!

但係個香蕉味豬扒可唔可以轉第樣味架?

因為甘生唔食香蕉味的野. wakaka

講到好似我聽日就去食咁添. keke

小榮 said...

係呀, KIZUNA的確不錯, 屋主一家人也很友善