Friday, September 26, 2008

第五日 - 北海道之旅2007~夏 (02/07)

Day 5 (2/7) 登別 住第一淹本館



第五日

今朝我地食完個好warm早餐, 再逗留多一陣(因為我地唔捨得走呀~), 就開始終極長途之旅, 去登別喇! 今次既車程要四個鐘, 我地真係坐到腳到硬埋, 雖然沿途風景好靚, 但係都好累, 上咗兩條IC, 老公又係開到160km, 我地亦都比預期中早到. 去到登別, 我地第一時間搞好check-in既手續(不過未有得上房), 跟住就去咗食拉麵, 食完就去咗海洋世界



















雖然係第三次去
, 但係我都超鐘意呀! 今次係海洋世界仲有d意外收穫, 就係見到大烏龜係到發生關係, 同埋聽到烏龜叫(我係果一刻先知烏龜會叫架!), 另外今次除咗可以捉海星外, 仲有得摸魔鬼魚呀! 摸魔鬼魚既感覺好新奇, 好得意呀! 滑嘟嘟, 佢地一d都唔驚人架! 我地玩咗一陣, 就返酒店上房喇! 放好d行李



























我地就去溫泉第一浸 (原來夏天浸溫泉都好舒服架!), 浸完休息一陣, 就到我地既晚飯時間喇! 今次我地係o係房到食日式料理, 大約有十至二十樣美食, 真係好正! 食完之後, 我地又去第二浸.

 今晚係一個好舒服既情況之下睡覺.(浸完特別好瞓)







 



 

6 comments:

travelcake said...

麥夏天都有企鵝架? 我上次選擇去熊牧場所以無去海洋世界, 有機會再去, 我都會去海

洋世界玩下.

Gemini said...

請問你由富良野去登別揸左幾耐車呀? 路費幾多?

我8月都會去.想知道詳情. thanks.

alice0209 said...

HI Gemini,



富良野去登別大約要3-4個鐘,

至於路費方便, 大約三佰蚊到喇!

我全程行IC架!


Gemini said...

多謝你的資料.

泡泡茶 said...

好攪笑, 哈哈, 海星好靚呀

misoma said...

粒朱媽: 我上次去, 我扮埋烏龜呀! 你有冇扮呀!wakaka