Saturday, May 22, 2010

12日京阪神及東京近郊之旅2010





仲有差不多一個月既時間, 我就出發去日本喇!

不過今次唔係去北海道喇! 老公話要去吓其他地方先,

唔好次次都去北海道呀!



今次我地揀咗去京阪神及東京近郊,

我對京阪神唔係抱太大希望咋!

因為好多朋友玩完返來都話麻麻地,

而且仲話樣樣食物都唔係太好味,

所以我都係唔好有期望會好d呀!

至於東京近郊應該幾舒服及休閒既.



我最尾果幾日都會stay係東京,

我要去shopping呀!

今次去日本既時間,

啱啱撞正佢地半年一次既大減價,

我諗一定可以買得好開心呢!!!!!



以下就是我今次暫時既行程表:-



Day 1 (6/22) HK  Osaka (住 Hilton Osaka)

Rinku Premium Outlets 及梅田行街, 餃子浪花世界, Sweets Museum.



Day 2 (6/23) Osaka (住 Hilton Osaka)

難波, 心齋橋, 堀江等等地方行街 , 下午再去神戶.



Day 3 (6/24) Osaka –Kyoto (住 Hilton Osaka)

Kyoto – 玩著和服, 遊清水寺, 再去衹園, 有時間去埋宇治



Day 4 (6/25) Osaka (住 Hilton Osaka)

大阪港 - 海遊館 & 天保山market place



Day 5 (6/26) Osaka ->伊豆高原 (住赤沢溫泉鄉)

Teddy Bear Museum, 伊豆シャボテン公園等等



Day 6 (6/27) 伊豆高原 -> 箱根 (住箱根湯本吉池)

海賊船, 元箱根港, 手信街



Day 7 (6/28) 箱根 - > 輕井澤 (住Cottage in Log-Cabin)

雲場池, 白糸之淹, 沢屋



Day 8 (6/29) 輕井澤 (住Cottage in Log-Cabin)

舊三笠酒店, 森之美術館



Day 9 (6/30) 輕井澤 -> 東京(住Hotel Century Southern Tower)

Disney land



Day 10 (7/1) 東京(住Hotel Century Southern Tower)

淺草 - 雷門-[仲見世通], 合羽橋道具街, 百貨公司shopping



Day 11 (7/2) 東京(住Hotel Century Southern Tower)

新宿, 原宿及池袋 Shopping



Day 12 (7/3) 東京 ->HK

新宿及原宿 Shopping

4 comments:

travelcake said...

真係好羡慕!今次可以遇著大減價,你一定可以滿載而歸呀!

daisy said...

大 減 價 !!!

期 待 看 看 你 的 戰 利 品

唔 知 會 買 幾 多 對 靚 鞋 呢 ?

可羅米 said...

手信呀.....表姐

yumi said...

輕井澤都好呀,好舒服既, 你又係去浸溫泉呀. ?? 呢排d yen 跌左小小,你要帶多個行李箱呀,