Sunday, May 16, 2010

早餐 @ 中環蘭芳園





今朝同老公去咗中環蘭芳園食早餐, 知道這裡既絲襪奶茶係好出名的, 於是我就飲咗奶茶, 

食咗豬排包, 不過我覺得個奶茶唔係太好飲, 灣仔既美食園好飲好多, 茶味濃郁好多, 又滑D, 

至於個豬排包, 都可以喇! 不過冇傳聞中咁好味囉! 

食完早餐, 我就陪老公去睇醫生, 因為佢比我傳染咗, 我地交差感染呀! 我好返, 佢就病病地喇! 



老公睇完醫生, 佢就返工, 我就去上環買玻璃樽, 去金鐘攞Cookies, 再去銅鑼灣買烘焙用品,

真係仲忙過返工呀!













4 comments:

cool said...

生意好左,知名度高左,質數相對係差左haha

mommydearest said...

Merry Christmas! Take care and hope you get well soon!

Chloe said...

我之前睇雜誌話佢d野幾好食都想去試下,不過唔記得左地址,淨係記得係中環,我男友同我一齊搵,最後搵唔到~

無試~~哈哈

Ter said...

若要我山長水又遠去食, 我一定覺得唔好食呀!



哎呀, 你和andy都病病呀, 兩個都要好好休息呀!