Sunday, May 16, 2010

有意思的生日飯





今年既生日飯我選擇咗食齋呀! 去志蓮素齋食.

適逢正日生日係正月十五, 我覺得去食素真係頗有意思呀!

我選擇志蓮素齋係我奶奶介紹既, 因為她覺得這裡既齋菜,

不太油膩, 而且味道又非常可口, 值得一試.

我試咗之後, 都覺得奶奶講得無錯呀!

不油膩之如, 又好味道, 真係可以再去呀!



我地就係食咗以下既齋菜喇! 總共有6樣, 消費五百元有找,

算係中上價喇!



酸酸的柚子醋粉皮, 很開胃呀!






秘製醬汁三色齋......三種都好味道呀!






竹笙燉湯........好清甜, 好滋潤呀!






翠瓜餃.....好似潮州粉果既味道






石菌豆腐煲......豆腐好滑架!






三絲炒陳村粉......樣子不太好, 但味道是可口的






值此真係好多謝老公陪我去食齋呀!

因為老公係一個肉肉人嚟架! 佢係唔慣食素架!

我地食完一陣佢已經話肚餓喇! 真係辛苦佢喇!

另外食完齋之後, 我地兩個去咗冒險樂園玩呀!

我都有好多年無去過喇! 諗返起好多兒時既歡樂, 真係好開心呢!

老公 I LOVE YOU



以下是志蓮素齋的入口













志蓮素齋

地址: 九龍鑽石山鳳德道60號南蓮園池龍門樓

訂座電話: 3658 9388

4 comments:

cool said...

生日食齋...我唔知乜原因架,總之係好事黎架啦...

因有年生日嗰日我又係食齋,

我娘親話:「乜你都識咩?咁乖女呀.....」



Happy Birthday !!!

Catherine said...

你們 2公婆, 真的好有情趣呀 So Sweet !!

Happy Birthday to YOU !!!

YUMI said...

成日有人叫我去志連行下. 都未去過, 係咪好靚呢 ??

Chloe said...

我鍾意陳村粉呀@0@個粉皮我都鍾意唷~~~~下次我都去下先