Saturday, May 29, 2010

栗子包 - 直接法





好耐無動手整包包喇! 

今日突然好手痕, 好想整吖!

於是就立即上網睇吓有咩食譜勒!

我過咗travelcake個blog睇,

一睇就睇啱這個栗子包喇!

因為所有材料我都有齊,

而且我係突然想整,

這個用直接法啱晒我呀!



我全程用KA搓, 好快就搓到薄膜喇!

跟住就用電飯煲作第一次發酵,

接著排氣, 分割, 滾圓, 鬆弛,

包餡, 再作第二次發酵, 

跟住就入爐喇!

整個程序都好緊張呀!

因為太耐無整喇*.* 好驚唔成功, 嘥晒啲食材呀!

好彩樣樣都順順利利, 而且成品都尚算滿意!



WINNIE,多謝你個食譜呀!

我同老公都覺好好味呀!



食譜:-->
栗子包



這是包包在爐中及已出爐的樣子.





栗子包包的內心世界, 好軟綿綿呀^^

2 comments:

travelcake said...

好吸引呀, 我都好耐無整過包包了! 

oool said...

baby....long time no phone/msn la miss sooooooooooo much



我連搓包手法都唔記得左啦。

你既包好軟熟咁喎。。。。GOOD



經過一個星期既努力,

我既project已經8899啦,

最能放下心頭大石既係嘟嘟發發好滿意呀。

我聽日返工,

但早上會忙,

如你放工有時間既話,打比我呀......