Sunday, May 16, 2010

又一城藍納泰





今晚我同老公又去試新食肆, 今次係去又一城既藍納泰.

這間泰國菜館環境舒適, 但食物質數就一般, 而且價錢都幾貴呢!

今晚我地食咗泰式拼盤, 紅燒翅一位, 泰式雞絲湯河, 蒜茸椰菜苗及泰式燒豬頸肉

Total既價錢係HK$490唔係太抵食.



等我逐一講解吓先:

1. 泰式拼盤(有炸蝦餅, 炸魚餅, 炸春卷及炸茄子)

食評: 蝦餅:夠彈牙有蝦味, 魚餅: 好"醒"又有魚骨,

春卷: 個餡極奇怪, 又唔好味, 茄子: 超級難食, 油淋淋, 又多炸粉.



2. 紅燒翅

食評: 味道一d都唔鮮味, 好小翅



3. 泰式雞絲湯河

食評: 湯夠熱, 雞絲鮮味, 味道是最好的一個



4. 蒜茸椰菜苗

食評: 個汁好杰, d椰菜苗既口感係林同爽之間, 好奇怪, 唔好味的.



5. 泰式燒豬頸肉

食評: 個豬頸肉是林的, 一d都唔爽口, 又唔熱, 又是唔好味.



總括而言, 這晚既晚餐, 只係得泰式雞絲湯河好味道, 而其他樣樣都唔可以的,

所以我唔會再去架喇!



以下既相片, 唔好比佢覺得好好味, 係騙人架!













4 comments:

YUMI said...

你仲日日去街既, 未番工咩, 31/1 帶我去邊度食野呀, 好心急呀, 你一定帶到我地食好野, 吾好怪

我無提供地方, 我真係好小好小出去呢D咁HIGH 地方食野. 我地食野我是但. haha

cool said...

真係無論人或事或物都唔可以貌相呀...

Chloe said...

佢個檥又真係好似幾好食咁喎=.=真係估唔到

Ter said...

噢...呢間我都有諗過去食呀...一般就唔去囉, 哈哈哈



仲有啲餸菜SIZE都幾細碟呀, 你兩公婆禁細食就夠, 我地兩個禁大食....都唔知要食幾多碟呀!



多謝星期六你們的款待呀, 粒珠超可愛, 尤其是粒粒, 綠茶蛋糕食晒落肚呀, 99話好好味...