Sunday, May 16, 2010

傾不完的生日飯





係星期三晚....又係朋友仔同我食生日飯呀!

今晚係蚊蚊同我食, 佢係我朋友兼契媽嚟架!

我地好好傾架! 什麼東東都可以講一大餐, 真係超開心呀!

可以遇到一位咁投契既朋友, 我真係幸福喇!

蚊蚊好多謝你呢!



當晚, 我地係去咗APM既御泰坊食, 以下便是我地食既東東喇!



好好味既什菜胡椒湯





咖哩雞伴蒜茸包





豬串燒, 煙鴨胸米紙卷,





XO醬炒翠玉瓜





豆角炒牛柳粒





好古怪既椰汁糕

4 comments:

cool said...

我勁like翠玉瓜架,

我可以一次過食3個大架...haha

Catherine said...

這間店水準唔錯呀 .....但點解你說好古怪的榔汁糕 ???

毛毛媽 said...

祝你生日快樂,越嚟越靚,粒粒,朱朱同老公都錫晒你!!!

amyboy said...

你幾時得閒呀! 過黎同我 lunch 好嗎?