Sunday, May 16, 2010

Brunch @ Harlan's





今日同老公去咗IFC既HARLAN'S食BRUNCH呀!

這間餐廳我第一次去食架咋!

因為見大少奶成日都去食, 而且樣樣都好吸引,

所以就叫老公同我去試喇!



大少奶果然無介紹錯, HARLAN'S既BRUNCH樣樣都好好味,

尤其D APPETIZERS, 又多款又好新鮮,

比起好多5星級酒店既質素還好呀!

我食咗好多呀! HAHAHAHAHAHA









餐廳環境全海景, 好好feel呢!

















我同老公揀既Main Course : 

Harlan's Roast of The Day & Baked Half Boston Lobster





因為食得太飽, 最後只係食咗3款甜品咋!





我一定會再ENCORE呢!

No comments: