Friday, May 28, 2010

九龍城





九龍城這個地方, 我同老公成日都去食dinner既,

我地一係就食泰國菜, 一係就食清真牛肉館,

今次我地揀咗清真, 兩個人食咗4個餸:

咖哩羊腩, 牛肉餅, 蔥油餅及乾扁四季豆, 唔係好多啫!



佢既咖哩羊腩真係超級好味,食過咁多次都係咁好味,

鐘意食羊既朋友一定要試.

不過"清真"最出名既牛肉餅差咗,

我今次覺得一d都唔好味, 唔知係咪新人整,

真係唔得.

另外兩樣餸都係正常, 好味道的.











食完"清真", 我地就去咗Tony Wong既甜品鋪買甜點,

我地仲係門口見到Tony, 同佢咁耐無見, 梗係傾咗幾句喇!



1 comment:

yumi said...

哇,好正既甜品,不過你都可以整,仲買人地果d ??