Sunday, May 16, 2010

2nd BD Dinner@ POKKA CAFE





尋晚我既舊同事兼好朋友又同我食生日飯.

我地去咗pokka cafe, 舊年又係去pokka, 今年又係去pokka,

下年我要去另一間食呀! 我地要有d新意呀! hahahahaha

我同佢唔係成日見, 一年太約會見三次面,

不過我地次次見面都有講不完既話題,

簡直傾到唔想走呀!



1 comment:

Anonymous said...

想擁有水汪汪的大眼睛嘛?

還在花費太多時間每天出門梳妝打扮嘛??

丟掉你的睫毛膏吧!!!

想要有神,一定要做隱形眼線!!

很細的一條~不太會被發現你眼睛動了手腳喔!

又很自然^^

讓你睡不飽無神的眼睛~♥瞬間變成水汪汪♥

臨時出門去玩也不用怕來不及補妝



會化妝人人都可以是美女~素顏美女才是王道!!



▽▽專業無痛紋繡眉、唇、眼線、乳暈、無痛冷光洗眉、洗刺青▽▽

▲最新隱形眼線、水晶繡唇、黑臉娃娃、濃密燙睫毛技術▲

失業在久的帥哥型男也能眼睛一變瞬間開運找到好工作、奪得桃花運、增強女人緣

水水的美眉也能輕鬆當起電眼美女~無時無刻眼睛自然放電



http://www.belle99.com