Sunday, May 16, 2010

聖誕節的晚餐





今年既聖誕節我地無係屋企整食食, 我地去咗又一城既Dan Ryan食西餐,

這間美式餐廳, 我地久不久就會來幫襯架喇! 因為佢既Buffalo Wing 同埋肉眼扒整得好好味,

我地今次食咗特式拼盤, 磨菇湯, 凱撒沙律同埋16安士肉眼扒, 樣樣都整得唔錯呀!

尤其個肉眼扒今次整得非常好味.





















食完個豐富既晚餐, 跟住我地就去咗睇戲, 今次係陪老公睇葉問,

我一心諗住套戲麻麻地的, 因為我唔太愛看功夫片, 但一路睇一路覺得非常不錯呀!

這套戲唔係只係得個打字, 佢係包含咗日本人侵略中國人既歷史, 所以都好有意義.



以下是又一城的大聖誕樹

4 comments:

cool said...

好豐富呀)))))

聖誕快樂!!!

我今日去左行山,

行左7粒鐘(當中休息左半粒鐘),

好金呀,而家連坐都唔識坐呀haha

YUMI said...

我都以為葉問吾好睇,不過我都有朋友話吾錯. happy new year.

connie said...

Hello:Alice,我想整芒果忌簾整蛋卷,你可否給我關於蛋卷的食譜呢?

amyboy said...

我睇到呀 cool 個留言. 好好笑!

而家連坐都唔識坐呀 <-- wakakakkakaka