Sunday, May 16, 2010

窩心的生日飯





又是生日飯既post呀! 希望大家唔會介意, 亦唔會覺得悶喇!

因為嚟緊起碼仲有5個生日飯既post, 今年真係有好多有心的朋友和我吃飯,

真係好開心, 所以我一定要一一在這裡好好多謝佢地一吓呀!



今次這餐生日飯係星期四晚食既, 係我既一班好姊妹同我慶祝,

這班好姊妹我地識咗好耐架喇! 我地每次有姊妹生日都會出來慶祝架!

真係好窩心呢!



我好開心可以識到你地, 好多謝你地對我既厚愛, 我會好好珍惜你地架!

I Love You.



這餐生日飯我地去咗Harbour City既HABITU, 食意大利菜既,









蒜茸味麵包條....Yummy!!!!





價值HK$108的凱撒沙律.......好貴呀!





唔太香的Pama ham 沙律





味道鮮甜的青口





唔記得什麼味道既Pizza





好好味的蟹肉意國飯





不太蘇的羊架





有小許腥的蟹肉天使麵





超好味大蝦意國飯





好好味既辣肉腸pizza





以下就係我既好姊妹喇!





這是她們送給我的生日禮物





















好開心呢!

6 comments:

amyboy said...

生日快樂呀! 祝你永遠開心. 永遠幸福

Anonymous said...

我地個晚漏左樣嘢無做....

我地d女仔應該影一張合照, 因為我地d髮型係差唔多一樣.(只係長度唔同), hahahah!

Ter said...

嘩, 真係好多生日飯要食哦.....咪好啦.....大家都好錫你呢......

泡泡茶 said...

係啦, 真係好多人好錫你, 好戥你開心呀, d禮物好正喎

Anonymous said...

我地個日唔記得全部女仔影番張.

之前你老公話我地班女個髮都係一樣,我地應該影張嚟對照下!!!!

JADE CHOI said...

YES, 我係菜菜