Sunday, May 16, 2010

Lunch @ COVA





係啱啱過咗既星期六, 我同咗好朋友Cool Cool去咗又一城既COVA食lunch呀!

我係第二次去食架喇! COVA既lunch真係又抵食又好味, 用料上承, 值得一試.



唔知咩魚前菜, 係好好好好味架~







吞拿魚橄欖沙律







水牛芝士火腿三文治







甜品 Blueberry Cheese Cake








這一餐真係好滿足呀! 

我地傾到唔想走呀!

另外阿Cool Cool仲送咗好多禮物比我呀!

有我想買好耐既吐司模, 仲有我兩隻寶貝女既裙仔.

而我就整咗栗子戚風蛋糕送比cool cool喇!

好多謝你呀! My Dear.........







4 comments:

莎莉106 said...

HI ALICE,

請問妳話COVA既LUNCH真係又抵食,即系幾多錢,我都想試下,但系又怕負擔不來,

看到藍莓芝土蛋糕想起一件事請教下妳,有一次在A-ONE BAKERY買了一件藍莓芝土蛋糕,

但跟之前食過的不一樣,A-ONE這個芝士餅沒有CREAM CHEESE的酸味,他們說是用

NEW ZEALAND的MC芝士,請問妳知不知即是什麼芝士呢?

Daisy said...

快 d 比 珠 珠 & 粒 粒 穿 上 新 衣, 影 張 靚 相, post 出 來 啦 !!

alice0209 said...

莎莉106 ,



COVA既LUNCH 係HK$88加一, 太約HK$100



至A-one所講既New Zealand MC Cheese 係New Zealand出產既Mascarpone cheese.



Alice

cool said...

好味....