Sunday, May 16, 2010

好朋友相聚@ Conrad-Garden Cafe





今晚相約咗幾位好朋友一起去食BUFFET,

我地揀咗CONRAD 既GARDEN CAFÉ,

本來我地係想去YAMM架!

不過近日係網上既評語差咗好多, 而且有朋友剛剛去完,

都話唔抵食, 所以我地就改地方喇!



CONRAD係我一位好好朋友介紹既, 

佢去食過幾次都話好味, 值得一試!



我地今次去食亦都不另外, 雖然佢既款式唔係太多,

但食物新鮮, 樣樣都美味可口, 而且每個服務生既態度都非常友善,

真係可以再去呀!



我地個個都食好開心, 而且仲好飽呀!



另外最重要係由而家開始至2010年12月31日,

只要你係中銀白金card用戶,

惠顧GARDEN CAFÉ全日有85折呢!

有咁既水準, 又有折真係好抵呀!



即使無折都值得去試, 因為真係好好味呢!







鮮甜無比的凍龍蝦, 一d雪味都無, 超讚!









即叫即開生蠔, 非常美味呀!





















大家食到咁開心, 梗係要影吓合照喇!









1 comment:

Catherine said...

嘻...次次見面都食得超開心....7月又要再聚呀