Sunday, May 16, 2010

好Warm的生日飯





星期一晚泡泡茶和Esther同我食生日飯呀!

這一頓生日飯係我生日週中的第一頓晚飯,

真係又滿足,又開心呀!

我地食得開心, 傾得開心, 仲行得好開心呀!

我除咗開心之外, 仲感受到好幸福同好warm呀!

我收到泡泡茶為我預備既禮物, 又食到Esther為我做既蛋糕,

真係好開心, 好Warm呀!

Esther做既蛋糕係有心心圍邊架! 又靚又好味!

泡泡茶送比我既禮物係一套high tea碟同埋一個handmade既水晶天使, 好靚架!

真係好多謝你地呀! 認識到你地, 真是我既幸福呀!



以下就係我地食咗既東東喇!

有雞絲粉皮, 上海炒年糕, 皮蛋豆腐, 小籠包, 素菜餃, 奶油娃娃菜, 生煎包.































這個就是心心圍邊喇! 係咪好靚呢!





三個美少女合照





這就是泡泡茶送給我生日禮物













6 comments:

Catherine said...

遇到窩心的朋友, 是幸福的....祝你永遠幸福快樂



咁我們幾時 打邊爐呀

Ter said...

只要是朋友說一句開心, 就已很滿足呢......



我都要多謝你呢...見到你開心, 所以我地都好開心, 相對的.



謝謝你的食食, 很美味又很窩心.



你的生日禮物呢....我要後補..俾啲時間我去搵搵吧!



預祝.....Happy Birthday to you

YUMI said...

我仲以為你咁快用你新買果個野整心心蛋糕tim..泡泡茶個碟超靚呀,係咪好貴呢 !!!

cool said...

Happy Birthday~~~~~

好開心呀..有窩心朋友&有精美禮物&有美食....yeah

泡泡茶 said...

哈哈, 希望你鐘意啦, 個水晶天使電話繩係有爛有壞永久包換的:), 碟

就....唔包勒, 哈哈

travelcake said...

真係好WARM呀!尤其見到個蛋糕,再加套high tea set,好正!alice下

次你要整D小點填滿個 high tea 碟,等我都有機會望梅止渴嘛。keke...