Sunday, May 16, 2010

令人再三回味!!!!!!!!!!!!!!





我在剛剛過去這一個星期非常繁忙呀! 差不多日日都由朝整都晚呀!

雖然咁忙, 不過好開心, 好多謝大家對粒珠甜點既支持.



我同老公係星期日又去咗Outback食扒, 今次去咗銅鑼灣果間, 味道都好好,

食完之後, 我地去咗Sogo行街, 就係o係Sogo食咗一樣東東令我回味再回味喇!

究竟係什麼呢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





就係Milk Top榴槤雪糕喇!

這個榴槤雪糕超級好味, 每一口都食到一粒粒既榴槤肉,

有好香既榴槤味, 唔會只得奶味, 真係諗起都想食呀!!!!!

實在太好味喇!!!!!!!!!!!!!!!



以下是Outback食食既相, 榴槤雪糕無相睇呀!



















我係星期日晚都整咗一餐好豐富既晚餐比粒粒珠珠食呀!

大家睇吓幾美味, 有日本藍爵薯, 日本甘筍同雞柳呀!

佢地不知食得幾開心呀!





.

5 comments:

yumi said...

我個fd 上星期都去左outback食扒,仲0係去toilet 時發生左笑話. 不過我吾太食扒所以無去, 加油

呀alice, yeah yeah yeah

Ter said...

OUTBACK, 我最近都去左呀....我都唔太like扒, 但點解啲老公禁鐘意去呢???



哎呀, 到處都是榴槤,真係避無可避呀!

cool said...

黑糖麵包呀))))))

Gillian said...

我昨天都去了outback 食大餐呢~ 我最愛黑糖麵包,真好味﹗

travelcake said...

忙係一件好事,最緊要係忙得開心