Sunday, May 16, 2010

HaPPY BiRThDay to Esther





我在這裡預祝Esther生日快樂!

祝你日日都開開心心, 老公越來越鍚你, 身體健康!!!!!!!!



我同泡泡茶,LULU係前日就同咗Esther食咗生日飯喇!

我地今次去食泰國菜, 去咗銅鑼灣既泰簡單,

這裡既食物水準仍然都係好既, 樣樣都唔錯.

而我地幾個唔只食我開心, 我地仲傾得好開心,

簡直傾到唔願走呀! 真的十分高興呢!!!!!!!!!!!!!



我地除咗食東東同傾計之外,

我地就不停係到交換禮物喇! 大家都好忙咁呀!

好多謝Esther送給我既伴手禮, 樣樣都好好味呀!

另外亦都麻煩晒泡泡茶幫我買東東,

同埋整咗一個咁好味既生日蛋糕.



以下就係我地食既東東喇!





我地的合照















這是泡泡茶整的紅桑子白朱古力慕絲蛋糕, 好好味架!!!!!!!!!!





以下是我做給大家的伴手禮 - 檸檬罌粟子鬆餅





阿Ter的伴手禮

3 comments:

泡泡茶 said...

呢餐飯真係好好味, 哈哈, 好鐘意個皮蛋蝦餅同埋豬頸

肉呀, 果日真係好開心, 又好好笑, 好多謝哂你地咁多

既伴手禮, 我下次先再整過補數啦

Ter said...

真係感謝你們呀, 不只是收唔收到禮物, 而且那份心意, 很窩心又感動.



當晚的相和禮物, 我仲未影相和整理, 我要一個POST出......



多謝..............晒呀!

travelcake said...

個蛋糕好正好吸引呀!