Sunday, May 16, 2010

洲際自助晚餐@V@





期待已久既洲際buffet, 終於係今晚去咗食喇! 

這個Buffet, 我足足等咗差不多兩個半月, 真係好誇張呀!

我係12月尾打電話去訂台, 就要3月7 日先有位.

真係等到我頸到長呀! 不過等都係值得既, 真係好好好好味!

雖然價錢都幾貴, 我哋兩個埋單total HK$1,500

但係佢就比返一D貴價貨你地食lor, 所以都係抵既!



這是我張台望出去既景色







生蠔海鮮櫃, d龍蝦超大隻, D生蠔係即刻開架! 好新鮮.









好新鮮既剌身









老公話好好味既竹笙翅, 佢仲食咗兩碗呀!





這是某幾款其他國家既菜式, 味道就一般喇! 我地覺得佢熱既食物麻麻地..







甜品係超級好味呀! 而且仲有勁多款簡呀! 啱晒我呀!













紅桑子布甸; 芒果布甸, 南瓜糕; 印尼椰汁糕; 芒果黑糯米&咖啡蛋撻





朱古力Mousses; 椰汁, 提子, 梨三色啫哩; 芝士蛋糕&開心果蛋糕, 有一杯唔知係乜!








青蘋果布甸; 提拉米穌; 芝麻布甸; 檸檬撻; Chocolate Brownie & 朱古力果仁撻

9 comments:

travelcake said...

嘩。真係好多款甜品。睇到都流晒口水。

Catherine said...

好多甜品呀.. Yummy Yummy

ahcool said...

好正呀)))))))))))))))

YUMI said...

嘩. 你食咁多甜品呀.不過又真係忍吾到手呀..

Eva said...

好正正呀,不過好貴貴!

Anonymous said...

真係好正喎! 係咪好新鮮先! ^^

Emily said...

嘩... 你地真係名副其實既甜品痴

我都想去試呀

QQ said...

哇, d野真係好新鮮呀. 不過真係好貴呢...


Ter said...

我都諗住去食呀.....

朋友有MEMBER CARD, 2個去可以FREE一個...禁就抵好多啦