Sunday, May 16, 2010

Shake'em Buns





今次又係講食食既POST呀! 希望大家唔會覺得悶喇!

因為我排真係食咗好多唔同口味既東東, 好想同大家分享呀!

今次我地係去咗食美式漢堡包, 係啱啱過咗既星期日,

老公就帶咗我同兩個表妹, 一行四人去銅鑼灣既Shake'um Buns到食Burger喇!



這裡既漢堡包係好大個架! 有塊面咁長架! 勁誇張呀!

一個人一定食唔晒架!

我地四個人食咗兩個漢堡包, 3個Mushroom lovers, 雞翼, 洋蔥圈及芝士薯條,

樣樣都好好味架! 個漢堡包既漢堡超juicy, 勁有牛肉味, 超讚!

通常好多人食漢堡包都會飲可樂, 不過我地今次全部都唔係飲可樂,

我地飲咗藍莓奶昔及熱情果奶昔, 兩樣都好好味! 一d都唔流架! 正呀!



這個係Gang Bang, 最大的一個





Mushroom Lovers, 細細個好好味架!





芝士薯條





唔知是什麼Burger





雞翼





以下是我地既食相!





大表個樣勁慘呀! 因為個包真係好大個呀!





我個包都唔小呢!





細表個包有佢塊面既Size呀!





好可愛既mushroom lovers







食完一頓咁豐富既晚餐, 我地就分手喇! 我兩個表妹就去咗行街,

而我同老公行行吓, 竟然去發記食糖水呀!

真係超癲呀!













大家有興趣可以去試試呢!

Shake'em Bun

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=18309

7 comments:

小豬 said...

你攪到我現在好想食糖水

spicy said...

真係超大, 個賣相好似靚過triple o's 添.

Ter said...

又真係好巨大哦....



大表的樣子真係趣怪...哈哈哈...佢知唔知你POST相呀? 好攪鬼呀!

amyboy said...

AR~~~~ 好大!

cool said...

我勁like burger架)))

必定要去食)))))))))))))))))))))))

Andy said...

好食過 triple O, burger king 直頭冇得比 ......

cool said...

唔好點我喎>.<