Sunday, May 02, 2010

粒粒珠珠@山頂公園





好耐無帶粒珠出去跑跑跑喇!

今日見天朗氣清, 而且又有時間, 於是就立即帶佢地上山頂玩吓嘞!



山頂公園真係一個好去處, 地方清潔, 又不會太多遊人,

粒粒珠珠玩得十分開心呀! 我地一定會多d帶佢地上去玩呀!



今日我好似仲累過粒粒珠珠呀!同佢地玩完返到屋企,已經呆呆地喇! hahaha

因為今次我地泊咗架車係山頂廣場, 然後再推住架粒珠車行上去,

我仲要著咗對2吋高既cross, 真係勁累,

去到公園再陪粒珠跑跑跑, 玩完再行返落山,

係落山既時候, 雙腳已經有少許酸喇! 真係老喇!

wakakakakkaka

下次一定要直接揸車上去呀!























粒粒係咪瘦咗好多呢^^





我除咗係陪瞓媽媽外, 仲係陪跑媽媽呀!







珠珠: 各位媽咪既朋友, 我係咪又靚咗呀?











落山既時候, 我要慢步行喇!







1 comment:

可羅米 said...

你對 CROS 我有黑色平底被....刮腳...唔敢著