Sunday, May 16, 2010

銅鑼灣小肥羊





早幾日同一位好朋友去咗小肥羊十下十下,

今次係我第2次去喇! 果到既環境好咗, 服務好咗, 食物水準都好咗呢!

我地兩個人食咗個二人套餐, 有海鮮拼盤, 兩種味既魚滑, 肥牛片, 羊肉片, 燕餃及魚皮餃,

另外我地仲食咗凍豆腐, 樣樣都好好味呢! 尤其個凍豆腐, 吸晒d湯之後,

簡直係超正呀! 我地兩個食到超飽呀!



果日我仲整咗個New York Cheese Cake比朋友食, 希望佢鐘意喇!



以下就係當日既食食喇!































3 comments:

Anonymous said...

小肥羊, 教主唔 like 呀 =.="

cool said...

食得哂咩??haha

travelcake said...

個NYcheese cake面頭D sour cream嘅到好似波波咁,好得意呀!