Sunday, May 16, 2010

生日飯在Pokka





係尋晚..........我又出咗去食 BD Dinner喇!

今次係我一位好同事兼好朋友,

我地曾經好fd好fd, 又試過有誤會, 有開心, 又有唔開心.......................

不過通通都過去喇! 我地永遠都係好朋友.



琪琪謝謝你呀!







超正常的羊架!



燒雞牛肉石頭鍋飯..........味道可口





酸酸甜甜的芒果雪芭






第一幅相既芝麻雪糕............超好味架!!!!!!

3 comments:

Chloe said...

我地已經再唔係同事喇~~~哈哈~~~我地係純好朋友關係^^講真~~你知我朋友唔多~~值得信任既交得心既兩三隻手指

都數得晒,所以我都好開心可以同你做好朋友!



識到你我真係好開心,因為你係一個對我好好又好錫我既好朋友,我都要謝謉你^3^

Catherine said...

誤會可以解開, 真的太好了........要珍惜身邊的朋友 (我仍在學習中)

travelcake said...

嘩。真係好多飯局呀,遲來的一句, wishing u happy birthday! 永遠

都開心快樂!