Sunday, May 16, 2010

西貢遊和海鮮晚宴





尋日我地相約咗一班朋友仔去西貢遊玩呀!

以上就係我整比各位好友既小小心意, 希望佢地全部都鐘意食喇!



尋日天氣咁好, 個個都玩得好開心呀!

不過西貢真係超多人, 搞到我地d寶貝唔可以好高興地跑跑跑!



我影咗唔係好多相咋!!!!!!!!!!!!!仲唔係個個都有影到呀!



粉粉呀!





粒粒一人多就屈尾喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





心情不佳的珠珠, 全晚都係黑口黑面





藤條條的背面











d寶貝玩咗一陣, 我地就去咗通記食海鮮喇!

我地一行八人, 叫咗個八人餐,

雖然係叫餐, 但樣樣餸都好足料, 好新鮮,

尤其是個飽魚和扇貝, 非常美味呢!

我地個個都食到好滿足,而且又唔太貴, 好高興呢!







3 comments:

Emily said...

好鍾意你送既禮物仔呀,好好味呀 :)

夜晚嗰餐都幾好呀!



西貢真係好好好多人呀@@"

下次我地要去可以喪跑既地方先~



我去唔到毛媽個BLOG >.<

Catherine said...

Alice 出品, 一向都有水準啦...Yummy

通記海鮮都唔錯呀, 可以再 try ....

毛毛媽 said...

合桃香蕉蛋糕好好好味,果然係Alice出品!

已經去咗Emily個blog留言俾佢啦~~~