Sunday, May 16, 2010

泰菜@泰屋





尋日同老公同埋一位好朋友, 一行三人去咗元朗泰屋食泰國菜, 

本來我地係想去錦上路既旦黃花食架!

可惜, 好多朋友仔食完返來都話味道大不如前, 所以我地就改咗去泰屋食喇!

這裡環境舒適, 每個餸都幾好味, 尤其是鹽燒系列, 真係超正, 

唯獨是個咖哩雞差d啫, 所以都可以試試..........



大家睇吓我地食咗d咩!!!!!!!!



































在此多謝Jen Jen這一餐咁好味既生日飯呀!

 



5 comments:

ahcool said...

嘩)))呢間係好好味架,

同埋環境都可以講話係舒適,

以前我都好多時會去食(近丫馬)haha,

而家要揀日先可以去lur...yeah

Catherine said...

環境好好喎, 長腳蟹好吸引呀

Ter said...

呢間係我"飛佛"的呀...



我覺得泰屋的"燒物"真係不錯呀, 好有心機去整.



蝦餅...蝦餅...蝦餅...係我至愛的呢

Julie Siu said...

alice..where is the place..can i hv the

address..julie

alice0209 said...

Hi Aunt Julie,

泰屋Sawadee Thai Restaurant

地址:元朗坳頭東成里1號(新港酒店後面)

電話: 31470338

Openrice Comment:

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?

shopid=12800