Sunday, May 16, 2010

結婚三週年^^





剛剛過去既星期日, 9月6日係同老公結婚3週年既日子!

時間真係過得好快, 轉眼間就3年喇!

今年我地去咗山頂PEARL食飯慶祝,

我地沒有互送紀念禮物比大家,

因為去日本旅行, 就係我地既禮物喇!



山頂明珠餐廳, 我係第一次去咋!

這裡環境好舒服, 而且食物又好味道,

有機會一定要再去.



以下就係我地當日食既東東喇!



頭盆: 麵包及3款特別醬汁







頭盆: 佐賀和牛薄切配百里香汁







餐湯: 我的黑松露蘑菇湯





餐湯: 老公的龍蝦湯





主菜: 我的牛柳鵝肝配黑松露汁





主菜: 老公的鮮茄龍蝦扁麵





甜品: 焗軟心朱古力餅配白朱古力雪糕







今次個晚餐樣樣東東都好好味呀!

而且價錢都幾合理.

我同老公食到超飽呀!























PEARL 山頂明珠餐廳

山頂山頂道128號凌霄閣1樓2號舖

3 comments:

yumi said...

又去日本呀,真係好呀..

travelcake said...

好開心呀!祝你們永遠都恩恩愛愛,年年都返鄉下玩吓!

amyboy said...

祝你地永遠開開心心. 永遠幸福. sweet sweet!