Sunday, May 16, 2010

12月之星@BBQ Party





今年既12月之星生日派對, 我地同上年一樣, 去咗西貢金喜花園BBQ,

果日我整咗個柚子慕絲配紅桑子夾心蛋糕呀! 個個都好鐘意呢!

係這個場合食這個味道既蛋糕, 好perfect呢!



至於狗仔蛋糕, 今年又係由Raymond負責, 佢整既狗仔蛋糕好有水準架!

每個小朋友都食到Lam Lam脷, 連唔鐘意食東東既珠珠, 都食不停呀!



這個Party無論大朋友或小朋友, 個個都玩得好開心呀!

我地一定會長做長有呀!



以下就是3位12月生日之星, 仲有粒粒珠珠都係12月生日架!











條條&粉粉





粒粒





珠珠小有望鏡頭的相





我地bbq的地方













一黑一白, 唔知係到望什麼呢!





今年既小狗大合照, 無咗WAWA & TACKY呀!





無奈的粒又出現喇!





好可愛的wawa呀!









TACKY

















亞貓好受小孩歡迎的





粒粒每一次見亞貓, 都一定會痴住佢的

3 comments:

Chloe said...

哇~~~好kawaii呢!!!!!!全部小朋友都好可愛呀, 個慕絲蛋糕好吸引呀!

祝所以12月之星生日快樂, 身體健康, 心想事成~~yeah!



同埋~~~HAPPY NEW YEAR !!!!!!

cool said...

happy happy happy birthday...

sweetsisi said...

我幾鐘意你化呢個妝喎~



我仲未玩過d眼毛呀...我買左果盒野...唔知放左係邊 >.<