Sunday, May 16, 2010

小聚會@灣仔越華會



在剛剛過去既星期日,

我地約咗一班好朋友去灣仔越華會食飯呀!

今次我整咗檸檬夾心曲奇做伴手禮,

佢地個個都好歡喜呀! 好開心呢!



當日既飯局真係又開心,又抵食, 又好味.

我地6個人,叫咗7個餸, 每人都係HK$140咋!!!!!



食完飯後, 我地仲去咗發記食甜品呀!

我地3位美女都係愛榴槤之人,

於是就出現全榴槤既甜點喇!

真係難為3位俊男喇! hahahahaha



以下就係我地當日食既美食喇!



1. 金銀蛋莧菜

 



2. 胡椒湯浸蜆





3. 避風塘雞翼





4. 蝦糕蝦米蒸豬頸肉







5. 豉油王炒麵





6. 沙爹牛肉炒西蘭花





7. 避風塘炒蟹





這就是超級美味既榴槤甜品喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Catherine said...

美女......呵..呵.呵