Sunday, May 16, 2010

好美味的生日飯





今次仍然都係生日飯既post呀! 我既生日雖然已經過咗,

但我每晚仍然和不同的朋友吃生日飯. 今年真係好犀利呀!

今次既生日飯係Emily和阿細同我慶祝架! 我地係在生日前夕食既, 真係非常開心呢!

這次我地去咗西貢既Pepperonis! 這裡係食美國菜既, 味道非常不錯架!



今次Emily仲帶咗超靚仔既Ta Ki出來, 佢係一隻好嗲人既小狗, 我好鐘意呀! 超冧呢 !

Emily和阿細好多謝你地為我帶來一個愉快的晚上.







香蒜炒蜆.........第一次食的, 都可以.





招牌Pizza





好味道既墨西哥薄脆





秘製醬汁燒排骨........味道非常好





好膩的白汁黑菌意大利雲吞





辣味雞翼.........真係好辣架!





1 comment:

Emily said...

hahahahaha

我有個建議呀!

不如你出年生日擺幾圍一次過食XD