Friday, May 21, 2010

靜雯生日飯@Ruby Tuesday





整餅之友5月之星就係靜雯喇!

我地今次去咗食西餐-Ruby Tuesday

RT我係第一次去咋! 因為以前成日聽朋友講話唔好味,

所以一次都無試過,

但今次壽星女話想去, 而且佢食過話唔差,

咁一定要去食喇!



我覺得食物都幾好味, 不太咸,

係個burger差dd, 唔夠juice,

絕對可以再去既.



今次我整咗個味道比較特別既蛋糕 -

白朱古力開心果吉士蛋糕,

幾位朋友都覺得好味道, 好開心呢!



蛋糕上既生日牌, 有兩個字唔出得街,

果兩個字係我地之間既秘密, 出咗會比人打架!

hahaahahaha



在此再祝靜雯生日快樂, 日日都開心快樂!







芝士煙肉薯條 & 小食拼盤





芝士和牛漢寶包 & 蜜糖燒烤汁豬肋骨

















2 comments:

泡泡茶 said...

謝謝你地陪我過生日, 特別謝謝你既悉心安排, 謝謝你

既禮物同蛋糕呀, 哈哈, 無錯, 呢個係我地之間既秘密

呢, 哈哈

yumi said...

個蛋糕好靚呀