Sunday, May 16, 2010

好開心的Lunch & High Ice-cream





今日同咗我個好好好好朋友IRIS去食Lunch呀!

我地去咗旺角既峰壽司食, 果到食物質數幾好,

同CWB一樣, 都係好味道既, 我地一邊食一邊不停地傾傾傾, 勁開心呀!



食完東東, 我地仲去咗吉之島十蚊店逛逛呀!

我都係第一次行旺角既十蚊店, 勁大勁多東東買呀!

我地兩個都一些收獲, 買完野, 我地又去咗食食,

我地去咗Pokka食甜品, 不過這杯東東得個樣架咋!

唔太好味.........................



以下是壽司的相, 我仲有芝士波無影呀!















我地既收獲



















我個好朋友仲同我訂咗果醬呀!

一樽士多啤梨味, 一樽芒果味.

 



有興趣可以入粒珠甜點睇睇呀!

粒珠甜點 Lup Chu Dessert

1 comment:

Catherine said...

我昨日都行入 CWB 的 Jusco $10 店, 也有很多野買的呀