Sunday, May 16, 2010

素之樂中心





尋日整完蛋糕之後, 就同奶奶去食素既私房菜.

這個私房菜係我朋友介紹我地去食既, 

佢既菜色真係色香味俱全, 而且你仲會感受得到佢好用心去做每一道菜.

如果大家會食素既, 就一定要去試試.

但係如果大家對素食一般既or覺得食齋好油既, 咁就更加要去試喇!

因為佢會令大家對素菜改觀.



素之樂中心

地址: 北角渣華道56號胡日皆大廈一字樓108室

電話: 2807 1130 (只接受電話訂座)

價錢: HK$160.00 - 10道菜1 個甜品





菜單: 第一個同第三個改咗架! 我淨係記得三改咗西蘭花濃湯咋.















































米漿西米露

9 comments:

Emily said...

我係正宗食肉獸呢...不過睇相,個賣相好吸引,好想試下!

Catherine said...

真的好巧呢, 今個星期3, 我將與媽媽等人, 去吃素食私房菜

呢!! 不過地點是在灣仔

qqlam said...

噫, 原來好近我媽咪家呀; 在北角呢.



好似好好味呀.

ahcool said...

同我上次食既唔同左款喎....

等我又帶我媽去食吓至得



勁鍾意飲嗰款豆漿湯呀....超正架

alice0209 said...

Emily,

你有機會一定要試試, Andy都係食肉獸, 佢都覺得好味.



Catherine,

我地真係啱喇!



QQ,

咁近你媽媽, 有機會帶佢去試試, 真係好好味架!



Ahcool,

果個好似係米漿嚟架!

Eva said...

多謝你的介紹呀,我都要去試下先得!

alice0209 said...

Eva,

快d去試試喇! 真係好味道架!

咪咪 said...

素之樂是一間用心去做素菜的私芳菜館, 一定要去試試, 必能令你對素食

有另一種體會.



咪咪

廷廷 said...

好好味道啊!!!