Sunday, May 16, 2010

兩皇一后大閘蟹宴!





尋晚同咀雕王去咗鴻星食大閘蟹套餐,

個餐每位有三隻蟹, 兩皇一后, 仲有鮑魚, 翅, 小籠包等等美食,

每位都係HK$398, 都幾抵食, 如果用中銀卡結帳, 仲會送多兩蟹比你.

 

我尋晚就食咗四隻半蟹,晒咗隻半呀! 因為咀雕王一隻都冇食到, 佢只係食咗48隻蟹腳,

因為佢唔食膏架!, 佢係特登陪我食架咋! 所以我就拆晒d 蟹腳肉比佢食攞!



這個套餐樣樣美食都非常好味: 

1.大閘蟹: 又大隻,又多膏,

2. 雞燉翅: 味道鮮甜, 好足料.

3. XO醬炒帶子: 帶子非常鮮美.

4. 鮑魚柚皮: 鮑魚雖小, 但個汁做得非常之好, 而且隻鮑魚又炆得唔會太"林", 好有咬口.

5. 蟹粉小籠包 : 沒有腥味.

6. 臘味蒸糯米飯:  糯米飯夠"林", 臘味又夠香. 

7. 燕窩杏汁蛋白露: 甜度剛好, 好香杏仁味, 仲要有唔小既燕窩

總括而言, 以398這個價錢, 有以上既美食, 而且樣樣都係即刻整, 真食好抵!































多謝大家收看!!!!!!!







5 comments:

cool said...

早知搵我同你食啦....

sign哂d蟹!

Jenny said...

我搵日去完再話妳知係咪保持到水準啦!

CML852 said...

HI ALICE,



請問妳係邊間鴻星分店呢,不同分店水準不一樣,幫忙告訴我,謝謝!

alice0209 said...

CML852,

我係在尖沙咀Harbour City既鴻星.

毛媽 said...

Alice 你真係唔話得啦,俾晒48隻蟹腳老公食!^o ^