Sunday, May 16, 2010

88 Lunch Meeting @ Pizza Express





尋日同咗好朋友Cool去咗88 lunch meeting呀!

我地這meeting由六月頭推到7頭, 好彩尋日都可以met到咋!

如果唔係又唔知推到幾時喇!

我地兩個真係有講不完既話題, 由12點幾開始, 傾到3點幾都唔捨得走,

真係好癲呀!



今次我地去咗又一城既Pizza Express,

以下就係我地食既東東, 超滿足呀!

飽到晚餐都唔駛食呀!!!!!!!!!



麵包球-配3種醬汁 : 非常好味, 熱洪洪的.







牛油果雞肉沙律 : 雞肉好林,有雞味, 蔬菜好新鮮, 正呀!







雜肉Pizza : 好味道過Pizza Hut好多.







貴族朱古力蛋糕: 雪糕香滑, 蛋糕軟綿, 超讚!







我地仲有兩杯飲品架! 不過無影相!

這個lunch真係又抵...又飽....又開心.....又滿足!

2 comments:

Chloe said...

哇~~~咁多野你地兩個食唔食得晒呀~~淨係包包球都三個=.=

cool said...

話時話又係怪怪地既,

2人餐,但就有9個包,

唔通要人打崩頭?? 哈哈哈



我覺得如果係甜品嗰方面再細心d就好啦(即可以有2份細份既)



今餐好好味,

多謝哂)))))))