Sunday, May 16, 2010

好朋友飯聚@PappaMia





今晚同好朋友cool去咗尖沙咀食飯, 我地揀咗係厚褔街既PappaMia, 因為見新開張, 所以去試吓!



PappaMia係食馬來西亞食物既, 款式選擇都算多, 而且食物水準都非常好, 絕對可以再去呀!



不過有某幾個待應生反應慢, 態度惡劣, 尤其有一位身型瘦削年近四十的四眼田雞,

真係超級唔掂呀! 係客面前講野又大聲又無禮貌, 而且態度又十分差.





今晚我地叫咗以下食物:-

魚肉烏達烏達 - 好特別, 係魚肉同豆腐既製成品, 再加上佢用獨特既醬汁做成, 幾好味.

乾撈河粉+咖哩雞+沙葛釀料, - 超讚~~~ 怡保河粉好滑,一d都唔滯, 咖哩好香,

沙葛釀料好特別, 真係未試過這個配搭.

避風塘炒辣蟹 - 正呀! 係這個咖啡店食到這味餸真係有d意料之外, 

隻蟹又新鮮又大隻, 個味道又夠"野"味, 真係好正呀! 我同朋友食到非常滿意呀!

帕帕香啡包 - GOOD GOOD GOOD, 一定要試, 麵包鬆軟, 有香濃既咖啡味, 

內裡仲有一層似奶和牛油之間既餡料, 正呀!

薏米酸柑 - 好特別既味道, 可以一試

韓國啤酒 - 正常的啤酒

芝麻綿綿冰 - 有口感, 香濃可口, 

同其他地方食既好唔同, 有機會一定要試埋其他味道呀!



這是餐廳的環境













1 comment:

cool said...

多謝baby帶我/請我食左一餐咁正既晚餐呀....





支定焦真係好正呀,可惜我太懶...



搵個星期六我地去tea一tea去試下d多士,花生綿冰,咖啡....yeah