Sunday, May 16, 2010

簡簡單單的生日飯





係星期二晚, 我既好朋友Jenny同我食飯,

我同Jenny不經不覺已經識咗7年喇! 我地係飲酒認識架!

我地以前一個星期見足六日, 日日都飲都勁開心, 勁癲呀!

諗返起都覺得好正, 好懷念呀!



珍珍好多謝你呀!



我地果晚去咗食泰簡單, 水準依然不變.........好味道.



我和朋友仔Jenny, 個Waiter影得勁震呀!





我好鐘意食既蒜茸椰菜苗






好好味既蝦餅釀皮蛋






熱辣辣的蒜茸包






咖哩豬軟骨


1 comment:

Jenny said...

好肚餓,好想再食呀!

妳唔講都唔覺時間過得咁快!

妳影啲相好清呀!不過個侍應真係好震喎!哈哈!