Sunday, May 16, 2010

1st BD Dinner @ King Ludwig Beerhall





我既生日週已經展開喇! 我又開始密密食生日飯喇!



上個星期四, 我班好朋友同咗我去King Ludwig食德國咸豬手呀!

有睇開我個blog既朋友, 都應該知道我同老公都好鐘意去King食,

佢既咸豬手同腸真係好好好, 尤其個咸豬手, 我食咁多次都唔厭呢!

我地個個都食得好滿足, 傾得好開心呀!



這班朋友個個都好鍚我, 好多謝你地呀!

i love you



































1 comment:

daisy said...

Alice,



Happy Birthday !