Sunday, May 16, 2010

結婚一週年





尋日係我同老公結婚一週年既大日子, 

我地尋晚就去咗SOGO 22樓既和三味食日式鐵板燒, 

跟住今日就齊齊請假, 同粒粒珠珠去玩.



其實係茫茫人海中遇到他, 我真係覺得自己好幸運, 

佢係一個好鍚我, 什麼都為我著想既人,

我地o係泰國認識, 跟住返到來香港有keep contact, 再慢慢發展.

我起初都冇諗過會同他拍拖結婚, 但係而家全部都做晒, 緣真係好奇妙!



老公我愛你! 希望我同你一直都相親相愛, 白頭到老,

我希望我地老咗既時候, 都能夠手拖手周圍去喇!























8 comments:

YUMI said...

咁快一年了, 仲好記得你去guam 結婚ka ma. so sweet.要keep 住呀.

travelcake said...

原來你都係9月結婚的. 我都係係9月註冊的:D



祝你同你老公永遠咁恩愛, 開心, Sweet!

QQ said...

好sweet呀, 你們的相識過程也好令人留下深刻的印象呢; 祝白頭到老, 永

遠恩恩愛愛呀~~!

緣份真的好微妙 ~



qq

craze0000000 said...

我是剛剛從無名官方隨機推薦點進來的



隨意逛逛....留個腳印囉



若有冒昧到先說個抱歉呀><

ahcool said...

祝你地永遠幸福快樂~~

年年今日都黎睇你地個blog&祝賀你地~~

Emily said...

congrat~~~ 士weet士weet ~^^~

Ter said...

禁多就一年哦....祝你倆幸福快樂, SWEET & SWEET

心心 said...

祝福你們永遠幸福快樂!