Sunday, May 16, 2010

Elements-野姜





早幾日同老公去咗Elements行街, 這個地方我係第2次去咋!

Elements係幾好行, 又幾多野食, 不過就唔係好方便.



今次去到........我地就去咗一間叫野姜的食日本菜.

這間食店既食物都幾好味, 價錢又唔太貴, 可以再去.



 



我地食咗以下既東東, 係咪都幾吸引呢!!!!!!!!!!!!!!



1. 冷烏冬 - 烏冬夠凍, 又煙un, 醬汁味道剛剛好.







2. 石頭鍋薑汁炒芥蘭 - 芥蘭唔合時有小許苦, 不過都幾好味.







3. 椒鹽單骨雞翼 - 老公覺得好咸, 但我就覺得可以, 雞翼煎得剛剛好, 唔會好乾身, 有肉汁.







4. 日本帶子餅 - 有帶子味, 不過口感好似食緊零食魚腸.







5. 三文魚刺身 - 好新鮮, 好肥美

(我地食食吓先記得影相呀)







6. 葱粒吞拿魚腩手卷 - 好新鮮







                                                         謝謝收看!!!

1 comment:

Eva said...

Elements對於我黎講真係唔係幾就腳,

不過人唔算好多都幾好行架,

下次去開又去試下先!