Sunday, May 16, 2010

3rd BD Dinner @ Pizza Express





今個星期三, Esther, Chingman & Lulu同我食生日飯呀!

今次我揀咗去pizza express食, 因為太耐無去過喇! 好想去吓呢!

我地去咗尖沙咀果間食, 食物質素幾好, 樣樣都好好味,

不過d侍應既態度就怪怪的, 唔係唔禮貌, 唔友善, 但唔知點解個個都古古怪怪咁,

真係唔識得點形容佢地呀!



我地幾個本來打算o係PE到切埋生日蛋糕既,

但係佢既切餅費實在太貴喇! 要150蚊, 太唔值喇!

於是我地就轉場, 去咗"超級城市"個food court.

我地o係food court任何物資都無, 只係得個生日蛋糕,

於是我地就一人出去拎一樣東東返來, 這個過程真係又難忘, 又搞笑呀!

我咁大個人, 都係第一次咋! 好開心呀!



不過"超級城市"個food court係無刀架!

最後我地就用咗spoon來切餅, 好特別呢!



非常多謝你地呀! 當晚真係好開心, 好值得回味呀!













這是Chingman做給我的生日蛋糕, 

係Hazelnut Chocolate Mousse cake, 好好好好味,我勁鐘意呀!











我用spoon切蛋糕, 都係第一次呢!hahahahahaaha







她們送給我的生日禮物

No comments: