Sunday, May 16, 2010

好朋友的生日飯





依排我實在太懶喇! 完全唔想執相,

有好多POST想出, 但基於未執相而無得出.

再係咁落去, 個BLOG會無人睇架喇!

我要努力.........執相呀!



這餐生日飯係3月頭既事嚟架喇!

我地一班好朋友同兩位3月生日的壽星女,

去咗佐敦食自助餐, 果日傾得好開心, 玩得好開心,

而且仲傾到比人問我地走未呀!!!!!!!!!

不過食.............就好一般喇!

我地唔會再去架喇! 真係唔係好得呀!































1 comment:

毛毛媽 said...

你知就好啦,發奮d啦!^0^

不過好多時都係咁,好食嘅地方,通常好多人所以坐唔耐(除咗d好貴嘅餐廳啦)

唔好食嘅地方就少人幫嚫,可以坐耐d,所以約朋友食飯,想揾間好食又坐得耐嘅真係唔容易

架!