Sunday, May 16, 2010

Jenny's Birthday Dinner





今日係我好朋友Jenny既正日生日呀!

係早兩日我已經同佢食飯慶祝喇!

今次我地去咗尖沙咀食德國咸豬手,

樣樣食物都好好味, 水準仍然都係咁好既, 真係無揀錯地方喇!



好朋友生日, 而我又有時間, 梗係會整生日蛋糕喇!

今年就整咗個蜜桃奶油芝士蛋糕同Jenny慶祝喇!

這款蛋糕係第一次整咋!由預備到整起, 需要兩日時間.

出來既製成品非常好味呢!

耐d都值得既

梗係會整生日蛋糕喇!今年就整咗個蜜桃奶油芝士蛋糕同Jenny慶祝喇!這款蛋糕係第一次整咋!由預備到整起, 需要兩日時間.出來既製成品非常好味呢!耐d都值得既



我在此祝妳身體健康! 心想事成! 前程似錦!



11月係澳門既新環境一切順利, 工作愉快!



你返來一定要搵我呀! 我會好掛住你架!!!!!!!!!!!



蜜桃奶油芝士蛋糕







餐廳的環境

















老公掛住睇電視





香脆可口的農夫包





皮脆肉嫩的德國咸豬手, 超讚!







紅酒煮羊架!





德國腸拼盤, 好好味呢!





多謝收看!

2 comments:

Jenny said...

Thank you so much! I miss u 2!

cool said...

happy birthday to Jenny