Wednesday, May 05, 2010

獨遊西貢





今日真係超級充實, 由早出到晚吖!



今朝10點幾老公就車我同粒粒珠珠入西貢, 然後佢就去返工喇!

點解得我地3個o係西貢?????



咪因為靚女珠珠要去美容, 而且仲要影model相,

影model相只可以平日, 所以就得我地3個嘞!!!!



我由11點開始等珠珠, 等到一點四十五分呀!

係呢幾個鐘, 我同粒粒簡直悶到發瘋呀!

好彩自己無選錯決定帶車仔, 否則我同粒粒都好慘呀!

真係佢又累, 我又累呀!

而家帶車仔就佢有佢hea, 我有我hea, 各自各發呆呀!

雖然走既時候係倫盡d, 不過都可以好順利上的士呢! hahahaha



帶咗粒粒珠珠返到屋企後, 我就立即去荃灣拎我既新玩具,

然後再去中環處理小小事務, 跟住先再返屋企.



今日真係無停過呀.......... 





粒粒在車中





粒粒又好無奈喇!





周圍影吓相





粒粒累到到sleep呀!





接回珠珠喇!





靚靚珠珠嚟喇!





比我地影相影到勁唔滿意呀! bad face







以下就是我的新玩具喇! GF1









3 comments:

Chloe said...

哈哈~~見到粒粒瞓, 你係咪都好想瞓呢~~哈哈

珠珠真係越黎越靚, 越黎越可愛呀!!!!!

momoma said...

粒粒個黑眼圈唔見咗啦,好靚女呀!

豬豬個做造型好鬼靚,同毛毛一樣,俾媽咪影相影到黑臉....hehehe

快d影d相嚟睇吓啦,下次去阿cool度要同我哋3部GF1影返張大合照先得!

travelcake said...

你好勁呀!一個人帶粒粒朱朱去西貢!