Sunday, May 16, 2010

特別的埃及菜





前日同咗我既好朋友慶祝生日, 我地今次揀咗去中環食埃及菜,

這間食店裝修好華麗, 食物水準都不錯, 好有特色..

不過點菜既時候一定要找一個中國人既待應,

因為餐牌上既菜色, 完全都唔知係什麼東東嚟架! 你識英文都未必有用.



我地果晚叫咗5個頭盤, 8個主菜, 全部都係個待應介紹既, 大部分都好好味,

不過好搞笑, 原來埃及菜既頭盤全部都係一PAT PAT既, 係用乜東東來整, 我都唔係太清楚,

只知分別有豆, 有魚, 有菜, 而主菜就有雞牛羊魚, 係用什麼來煮, 我就真的不知道喇!







































3 comments:

Anonymous said...

懶理佢pe唔pe呀...好味就得啦.....

Catherine said...

真的好特別喎

泡泡茶 said...

好特別咁喎, 好唔好食呀?