Sunday, May 16, 2010

King Ludwig Beerhall





今晚同老公去左食德國菜, 這間餐廳, 我同老公都去過好幾次架喇!

不過次次都唔記得帶相機, 所以冇得同大家分享.

不過今次終於有帶喇! wakakakakaka

這間食德國菜既餐廳, 我老公都好鐘意,

無論環境, 氣氛, 食物&服務都非常好,

不過最好係一班朋友去食, 因為佢既分量都幾多架!

今次只係得我地倆口子去食, 簡直飽到癲左呀!

如果大家有興趣都可以試試呀!



King Ludwig Beerhall

地址 :
尖沙咀梳士巴利道港鐵尖東站地面32號鋪

電話 : 2369-8328





今晚我地食咗1.農夫麵包; 2.匈牙利牛尾湯; 3.雜錦腸併盤; 4.德國咸豬手.

我地仲飲咗德國麥啤&荔枝特飲.





這個麵包係我既至愛呀! 

即叫即焗, 熱烘烘的, 配埋雜肉肝醬, 簡直好味到難以形容呀!







這個湯有濃郁既牛尾味, 如果愛吃牛既朋友, 就一定會愛上.





雜錦腸併盤











德國咸豬手, 皮脆肉滑.



4 comments:

ty00630 said...

ㄏㄏ

你的網誌很棒說

2008要繼續加油喔^^

ahcool said...

嘩)))好似好好味咁喎,我估,我已經食唔落個咸豬手啦....



因為~~農夫包係我至愛,我學整麵包既目的都係為左農夫包呀...yeah~~~

Emily said...

嘩...好似好正喎,得閒去試下先

YUMI said...

DEAR ALICE, 新年快樂呀.