Sunday, May 16, 2010

西貢通記海鮮







早前我地又去咗西貢通記食海鮮呀!

今次我地係同老公既同事去食,

我地一行10人, 食咗10個餸,

樣樣都又新鮮, 又好味, 真係好抵呀!



今次我地仲帶埋酒去飲,

10個人飲2支紅酒, 3支白酒, 1支日本燒酒,

個個都飲到面紅紅, 真係超滿足呢!



以下就係我地當日食既東東喇!

真係好回味呢!



































4 comments:

Anonymous said...

我數過,10個人得10粒鮑魚,但你2公婆點解會每人食到粒半架???

Anonymous said...

龍蝦下面d伊面,扇貝,聖子,鮑魚,仲有炒飯,我都好想食呀>.<

Chloe said...

二樓果個我黎架=.=扲左send先發現唔記得留名=.=捉到捉唔住=.=

周老闆 said...

其實 seafood 食來食去都係果d...

不過都係有條引去食 ^^